Legnagyobb sikersztorim

Egy multinacionális vállalatnál az ember élete nem könnyű, főleg új belépőként. Meg kell tanulni ki kicsoda, kitől milyen területeken lehet segítségre számítani, hogyan épül fel pontosan a vállalat, tehát számtalan olyan dologgal gyorsan és hatékonyan képbe kell kerülni, ami sehova nincs leírva, egyik oktatóanyag sem tartalmazza, magunknak kell rájönnünk ezekre az információkra.

Kifejezetten nehéz ezeken kívül a projektek megoldása. Bármelyik projekt lehet egy hatalmas ugródeszka vagy épp süllyesztő az ember számára. Nem kis félelemmel vág bele az ember ezért azokba a projektekbe se, amik kötelezőek, nem még hogy saját ötlet gyanánt rábeszélje a vezetőséget egy olyan változtatásra, amit egyedül csak ő javasol. Én azonban mindig is csodabogárnak számítottam. Sosem voltam az az átlagos fajta.

Éppen ezért, amikor épp azt hallottam az egyik meetingen, hogy bár elindult az online értékesítés, a webshop mégsem hozza a várt eredményeket, mert bár a látogatók száma folyamatosan nő, senki sem rendel, azt javasoltam, hogy a képeket mind, egytől egyig cseréljük le egy profi termékfotózás alkalmával készített képekre. Mondanom sem kell, hogy javasoltam csapatot is, hiszen tudom, hogy a Fotoda csapata a legjobb a piacon, és nem csak gyorsan, de gyönyörűen is dolgoznak.

Szerencsémre a projekt olyannyira sikeres volt, hogy az értékesítés nem csak megindult, de folyamatosan növekszik, így nem csak dicséretet, de jutalmat is kaptam a változtatás javaslatáért és az ajánlásért egyaránt. Mondanom sem kell, hogy hihetetlen jó érzéssel töltött el, hogy nem csak egy sikersztorit könyvelhetek el magamnak, de még kézzel fogható eredménye is lett. Ma már bátrabban ajánlok, bár azért továbbra is próbálok mindig nagyon óvatos lenni, hiszen ezen a területen számtalanszor lutri, hogy a változtatás sikert hoz-e majd.